"אנו נאבקים על דברים שהיו מקובלים במשך 60 שנה"

    שלמה בן יוסף | צילום: ויקיפדיה No Comments on "אנו נאבקים על דברים שהיו מקובלים במשך 60 שנה"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש, חבר וועדת שקד אומר היום לגואל ועקנין ביומן הצהריים של קול חי כי בחור ישיבה לא יכול לעשות שירות אזרחי. "תלמיד ישיבה הוא אחד שתורתו אומנתו. כל מי שדן בחוק הזה יידע שתלמיד ישיבה יש לו רק מטרה אחת: לשבת וללמוד תורה. הם ישמעו את זה מאיתנו שוב ושוב".

    במענה לשאלת המראיין האם הגופים שישבו ובקשו שהשירות האזרחי ייעשה אצלם, פנייתם מקובלת על הציבור החרדי ענה פרוש כי הוא אינו מתערב לאנשים שהחליטו לצאת לעבוד ואז לעשות שירות אזרחי. "אם יש גופים שמתאימים את השירות בהם לאנשים חרדים זה מצוין".

    על דחיית מסע ההצלה של גדולי ישראל אמר פרוש שראש הממשלה מתעניין מעט מאוד בנעשה במגזר החרדי. "אם היה מתעניין היה מתעורר לו זיק של תחושה על הפניית העורף למגזר שפעמיים עזר לו להיבחר. אני רוצה לקוות שיש שכל מי שיכול לעזור לנו מגזירת הגיוס שיצליח. מצבנו קשה ואנו צריכים להיאבק על דברים שהיו מקובלים 60 שנה. אני ממליץ לחבריי לא להיתפס לאשליות ולחשוב שהנה הישועה באה. אסור לנוח, אלא להתמיד עד שתוסר החרפה".

    על שחרור האסירים אמר ח"כ פרוש כי יהדות התורה מונחית לפי דעת תורה ובוודאי יש את הפסיקות בנושא. רה"מ טוען ששחרור מחבלים הוא חלק ממכלול שהוא רוצה לקוות שע"י זה יתקרבו הדעות ויפסיקו את שפיכות הדמים, כך שזה נושא הלכתי.

    האזינו לראיון של גואל ועקנין עם מאיר פרוש



    0 תגובות